Pozadí Hilton
Případová studie

Hilton

Navázali jsme spolupráci s hotelem Hilton Prague v oblasti HR marketingu a specificky náboru nových zaměstnanců.

Pro svou luxusní restauraci hledal Hilton nové talenty do svého kuchařského týmu. Naším úkolem bylo zajistit co nejvíce relevantních kandidátů s důrazem na efektivitu rozpočtu kampaně.

Strategie a použitá kreativa

Strategie a použitá kreativa

Zaběhnutým nástrojem pro nábor nových zaměstnanců je portál jobs.cz, který náš klient pro tuto kampaň také využil. Vyhodnotili jsme, že pro hledané pozice kuchařů bude vzhledem k efektivitě alokace rozpočtu a oslovení dalších potenciálních uchazečů v definované cílové skupině vhodná také platforma META ads.

Důvodem pro výběr této platformy je možnost kampaň kdykoliv upravit či pozastavit v případě dostatečného množství kandidátů. To se nám nakonec osvědčilo, protože délka kampaně byla domluvena na 14 dní. My jsme kampaň ukončili již po 11 dnech, protože vhodných kandidátů bylo velké množství. Ušetřili jsme tak část rozpočtu, kterou mohl klient využít jinde.

Výsledky

Podařilo se nám splnit stanovený cíl a doručit s efektními náklady velké množství relevantních kandidátů přes platformu META ads (lepší výkonnost oproti portálu jobs.cz). Z dlouhodobých výsledků náborových kampaní hotelu Hilton víme, že průměrný počet zobrazení detailu pracovní pozice na jobs.cz je 420 zobrazení/měsíc. My jsme přes META ads jsme dokázali doručit 1 580 zobrazení, a to za 11 dní. To odpovídá přibližně 11x intenzivnějšímu zásahu.

Ze všech relevantních kandidátů, kteří byli předání managementu, přišlo 83 % přes naše kampaně META.

Výsledky

Délka kampaně na pracovní pozici kuchaře

Ikona kalendář 11 dnů

Podíl relevantních kandidátů doručených přes kampaně META

Ikona šipka 83 %

11x intenzivnější zásah naší HR kampaně META

Ikona šipka + 1 000 %

Zhodnocení

“S výsledky kampaně přes platformu META ads jsme byli nadmíru spokojeni. Nečekali jsme takový počet uchazečů, a navíc tolik kvalitních kandidátů. Přes polovinu všech životopisů, které jsme obdrželi, přišlo právě z META kampaní. Z těch, které byly předány managementu, bylo dokonce více než tři čtvrtiny z META. Nakonec jsme přijali dva kuchaře, z nichž jeden ani aktivně práci nehledal, ale naše kreativa na sociálních sítích ho zaujala natolik, že se přihlásil ze zvědavosti – a dnes u nás vaří skvělá jídla.”

Barbora Koutná

Barbora Koutná

Recruitment Coordinator
Hilton Prague

Kancelář

VONDRÁK&HEISIG s.r.o.

Pod Dráhou 1637/2
170 00 Praha 7

Fakturační údaje

VONDRÁK&HEISIG s.r.o.

Staré náměstí 13/7
161 00 Praha 6 - Ruzyně

IČ: 07551649
DIČ: CZ07551649